piątek, 18 stycznia 2013

Ogródkowe zapowiedzi I

Odebrałam paczuszkę na poczcie, a w niej nasionka kilku roślinek. Przede wszystkim okra i luffa - taki eksperyment, czy w ogóle wyrośnie.

Poza tym pomidory "lima" (nie było ich na forumowej wymianie), a z kwiatków czarna malwa oraz miły gratis w postaci innych kolorów malwy. Zamówiłam również z ciekawości dziwną roślinkę (podobno jadalną) o nazwie "żywe jaja", doniczkową, ciekawe co wyrośnie.

Niestety, nadawca zapomniał zapakować zamówioną też czarną lilię Landini, ale juz się skontaktowałami złożyłam reklamację. Przyszły przeprosiny i obietnica szybkiego nadania przesyłki.

Ale to nie wszystko... w forumowym wątku pojawiła się kolejna lista szczęśliwców, do których wczoraj nadano paczki z nasionami. Jestem na liście. Teoretycznie jutro powinnam otrzymać przesyłkę - już nie mogę się doczekać.

No nic, czekam na listonosza, a potem napiszę co mam :D

Brak komentarzy: